Sabtu, Januari 08, 2011

Bangga ada kedai cermin kereta milik pemuda Melayu

Kedai cermin kereta, memasang cermin kereta perlukan modal yang besar. Selain itu pemiliknya mestilah pakar dalam hal ehwal cermin. Kalau tidak, pemasangannya pasti tidak kemas dan boleh bocor. Selain itu, cermin itu kini ada yang tiruan, kalau dia tidak arif pasti dia memasang yang tidak bermutu.
Oleh sebab itulah kita jarang bersua dengan kedai cermin kereta yang dimiliki oleh orang Melayu. Mana-mana kita pergi pun kita akan bertemu dengan kedia milik orang Cina. Mereka banyak duit dan ada kepakaran tentang kerja-kerja itu. Inilah realiti yang tidak dapat dinafikan.
Tetapi tahukah anda, kini sudah ada kedai cermin milik orang Melayu, malah anak muda pula. Bertempat di Jalan Reko, Kajang, Selangor, selama lapan bulan yang lalu, telah menempah nama yang membanggakan. Pemiliknya, Ahmad Kamal Sahari berasal Sabah mempunyai cita-cita tinggi untuk membesarkan perniagaannya.
Tahniah Ahmad Kamil atas kejayaan anda. Kami doakan anda terus berjaya. Rakan-rakan yang mempunyai masalah cermin retak atau pecah bolehlah berkunjung ke kedainya. Boleh hubunginya di talian 03-8736 0606 atau h/p 013-207 8088 untuk membuat temu janji.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan